maandag 13 juni 2016

13 november 2016

t' Is feest, t' is feest,...
We vieren de verjaardag van Talip.  
Hij wordt in de vakantie 4 jaar en wil dat nu al vieren.
Wij zijn natuurlijk altijd te vinden voor een feestje.
Hij rukt maar liefst een ganse box aan met lekkers en verrassingen!!
(Foto's volgen, ik heb ruzie met mijn computer :))

Vandaag is de spanning te snijden .. 
België neemt het deze avond op tegen Italië. 
Benieuwd wie scoort !! 


Voor wie er maar niet genoeg van krijgt .. 
extra foto's van ons 'duivels' feestje !! 

We kregen liefst 199 extra foto's binnen - 
een selectie van de mooiste, grappigste, leukste beelden !
Veel kijkplezier !


















Onze kleinste supporters, hoe schattig ..







Deze mama verdient de prijs van 'oklijkste outfit' - kijk vooral naar de wimpers ..






























Geen rellen, geen hooliganisme in de Tandem maar ..
een beeld dat alles zegt : Voetbal .. een feest !! 

2 opmerkingen:

  1. Juf Joke .. 13 november ??? .. Waar haal je het ??? .. Feestje aan het vieren ??
    Gr
    Juf Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tekst en foto's ken ik .. ik moet dringend een patent nemen op mijn creaties ! Joepie, ik word rijk !!! € 0.50 per gekopieerde letter ..

    BeantwoordenVerwijderen