dinsdag 22 september 2020

18 september 2020

 

Strapdag vandaag.  

De directeur daagde ons uit en zal voor elke kilometer die de kleuters aflegden met de fiets om naar school te komen, 100m fietsen.

De kleuters deden hun best en verbaasden onze directeur met het aantal kilometers die ze samen reden...

Ik nam de rol van secretaresse op mij en schreef alle kilometers zorgvuldig op.














































































































Juf Tania en ik heb een meningsverschil.
Zij is ervan overtuigd om onze wielerwedstrijd te winnen terwijl ik zeker weet dat ik ga winnen.
Wat volgt, is een catfight tussen ons 2.
Resultaat: 2 geschaafde knieën voor juf Tania en een blauw oog voor mij.


Maar zoals het echte wielrenners, en juffen, betaamt, tonen wij het voorbeeld en komen samen over de meet.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten