vrijdag 16 oktober 2015

16 oktober 2015

Vrijdag Fruitdag!
Mama Vitamientje bracht lekkere sappige peren.
Onze schilmama's hadden hun mesjes al klaar om al dat lekkers te schillen.


Mathisse was de controleur van gedane werken, hij zag dat het goed was!

Ook ik was vanmorgen al vroeg in de weer.  Al enkele dagen beloof ik mijn kleutertjes dat ik de blaadjes en de heksen aan het plafond ga hangen en nog steeds had ik geen gaatje gevonden.  Ik kon het werk niet langer uitstellen en ik ben best wel tevreden met het resultaat.













Ik had ook nog een moeilijk werkje in petto...
het inschilderen van een paddestoel.
De resultaten zijn echt heel mooi! Dat hebben mijn kleutertjes zeer goed gedaan.  Ik ben er heel fier op!


Juf Muriël bakte samen met haar kindjes een lekkere appelcake.  Na heel wat denk- en rekenwerk kon ze de cake verdelen zodat elke kleuter én elke juf een stukje konden proeven.  We lieten het ons smaken.



Dank u wel lieve schatten, je weet ons te vinden als jullie nog eens iets bakken.

 





1 opmerking: