vrijdag 9 oktober 2015

9 oktober 2015

Al een ganse week ben ik druk in de weer met het uitknippen van appels en peren. Het is ook de collegaatjes niet ontgaan.  Ze speculeren luidop wat ik toch met al die appels en peren ga doen.


Ik laat ze nog een beetje nieuwsgierig zijn.  Ze zullen  moeten wachten op het resultaat.
En dat laat niet lang op zich wachten.


De appels kleven we in de appelboom en de peren in de perenboom.


Op vrijdag krijg ik versterking in de klas.  Dan komt juf Xenia, student kinderverzorging, stage lopen in onze klas.
Samen met haar bekleven we stukjes fruit.





We gaan er eventjes tussenuit en gaan volop genieten van een weekendje rust zodat we klaar zijn voor een nieuw en leerrijk thema: herfst.

3 opmerkingen:

  1. 'Dit laat niet lang op zich wachten' schrijft juf Joke (???) Ik loop al een hele week op mijn ongemak, zooooooo nieuwsgierig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bleef maar appeltjes en peren knippen.. en ja we waren heel nieuwsgierig..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu heb ik appels en peren genoeg voor de komende 5 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen