maandag 30 november 2015

1 december 2015

Brief van Reispiet : 


Wat een plaatje hé !!
Reizen is best vermoeiend, dus zoek ik de rust op van deze prachtige eilandengroep.
Ik zwem hier tussen de koralen en 
geniet op de parelwitte stranden onder een palmboom.
Natuurlijk kijk ik uit voor vallende kokosnoten want 
die zouden een deuk leggen in mijn prachtige pietenmuts :-) 
En natuurlijk kijk ik uit voor die gevaarlijke haaien. 

Love you all ! 
Piet 
Xxx 

PS : Bijna zijn mijn centen op maar ik heb nog genoeg voor een souvenir.

Ik ben stiekem toch een beetje jaloers.  Reispiet ligt daar met een cocktail in de hand in zijn ligzetel op een parelwit strand terwijl wij hier in de gietende regen zitten.
Blijkbaar ben ik niet alleen, juf Anne ziet een reisje Bahamas ook wel zitten...


Blijkbaar ben ik niet alleen, juf Anne ziet een reisje Bahamas ook wel zitten...


Door de radio weergalmen de klanken van Honolulu.  Iedereen begint terug een feestje te bouwen.  En daar hebben we in de kleuterblok veel verstand van!


In de brievenbus zit nog een pakje.  Rara, wat zou daar inzitten...?

Terwijl wij nog eventjes wegdromen van het paradijs, maakt piet zich op voor zijn volgende bestemming.  Benieuwd waar hij morgen zal zijn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten