donderdag 26 november 2015

26 november 2015

Brief van Reispiet : 

Buongiorno,
Vandaag ontmoet ik Piedro.
Piedro is steeds gekleed naar de laatste Pietenmode.
Met zijn satijnen pakje van GianniVersace schittert hij onder de Italiaanse zon.
La vita é bella ! hoor je hem steeds roepen.
Italië is dan ook het mooiste land dat ik ooit gezien heb. 
We wandelen gezellig door de oude Romeinse stad, trekken naar Venetië en Florence.
We genieten van een terrasje, een smakelijk pizza, een ijsje en een cappucino.
Dit is 'la dolce vita'
Ti voglio bene (.. ik zie je graag) 

Piet en Piedro 
XxxXxxx
Op de noten van "Volare" breekt er spontaan een feestje uit.  Voor de mama's en de papa's: er wordt nog wel degelijk gewerkt in de klas maar ik heb zodanig veel werk met mijn collegaatjes en hun ideetjes dat ik al altijd maar foto's vergeten nemen.

Geloof het of niet, ook nu heeft juf Anne een passende tenue, inclusief de Romeinse sandalen. 

Onze verzameling sneeuwbollen neemt al ferme proporties aan.  Ik hoop dat zwarte piet nog genoeg budget heeft voor de cadeautjes......of voor een vliegticket terug naar huis!!!

2 opmerkingen:

  1. Misschien dat de Sint uit la bella Italia wel mooie schoentjes meeheeft die de juf zo graag wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ook en ik ben zeer braaf geweest. Ik heb wel juf Anne haar rode zooltjes al eens mogen aandoen :p

    BeantwoordenVerwijderen