maandag 11 januari 2016

11 januari 2016

Klaar voor een nieuwe productieve werkweek.  Mijn hersentjes hebben dit weekend op heel wat ideeën gebroed.  Lieve kindjes van de eerste kleuterklas, smeer jullie "kietjes" maar in, de juf is uitgeslapen en heeft weer heel wat in petto!

We starten de dag in het donker.  De gordijnen blijven nog even dicht en we maken het heel gezellig met de lichtjes in de onthaalhoek, we brengen een beetje licht in de duisternis.  
Voor sommige is het verschil tussen dag en nacht niet zo evident maar daar wordt aan gewerkt.
We maken een dag- en nachtkalender.  Mijn kleutertjes gaan ijverig aan het werk met wasco's en maken kleurrijke gordijntjes.
(Helaas...in al mijn enthousiasme en haast ben ik mijn fototoestel op school vergeten dus de foto's zullen voor morgen zijn)
Morgen belooft ook een spannende dag te worden, we verwelkomen namelijk een nieuw kleutertje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten