donderdag 7 januari 2016

6 januari 2016

We verwelkomen een nieuw klasgenootje. Vanaf vandaag komt Kyandro erbij in onze klas.

We werken deze week het boekje "Welterusten Kleine Beer" uit en juf Tania bracht mij op een goed ideetje: waarom geen lichtje maken voor kleine beer!  Zo gezegd, zo gedaan!


We schilderen, stempelen, knippen en kleven dat het een lieve lust is. 
Ik heb toch stilletjes al gevloekt, zo een lampje vraagt veel meer werk dan ik gedacht had.  Gans mijn planning om zeep.  Maar ik moet wel toegeven dat ik fier ben op het resultaat.


Juf Tania heeft alweer haar grijze hersenmassa gepijnigd.  Ze kwam met een ideetje af voor carnaval: Wat als we ons verkleden in de oude en de jonge K3.  Klinkt leuk, dacht ik, zeker nu er voor volwassenen ook een regenboogjurkje bestaat!  Blijkt nu dat het regenboogjurkje zoveel succes heeft dat het al in 5 uren volledig uitverkocht was!
Juf Tania, heb jij ook een B-plan?






2 opmerkingen:

  1. Wat heb ik toch een invloed op mijn collega K1 .. ik opper iets over een lantaarn voor kleine beer en hop, juf Joke gaat aan de slag.

    Ik ben nog steeds in crisisberaad over carnaval en zal er hoogstwaarschijnlijk wel iets op vinden maar voorlopig worden mijn voorstellen door jullie, het kleuterteam afgeschoten.
    Ik waag nog één poging en dan leg ik er het loodje bij neer.
    Het weze genoteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Invloed op je arme collega van K1 ... ??? De ijzeren hand.... ! Dat is het, we sidderen en beven...ik beleef precies mijn jonge Annekesjaren in het 3de leerjaar bij Zuster Maria Celia...xx

    BeantwoordenVerwijderen