dinsdag 19 januari 2016

18 januari 2016

Vandaag krijgen we bezoek van het reizend theater Lappie Lapstok.
Ik kon er helaas niet bijzijn aangezien ik chauffeur was voor de kindjes van het tweede leerjaar.
Juf Do heeft zeer goed voor mijn kleine ukjes gezorgd waarvoor dank!














Julie is onder de indruk van die grote gouden appel.  Die zou waarschijnlijk wel goed passen in mama's interieur.
 

 Aan alle mooie liedjes komt een eind.  Zo ook aan dit toneelstukje.  "Lappie" stemt haar gitaar en sluit de poppenkast af met een mooie noot.  Al heb ik uit goede bron vernomen dat die noot toch een tikkeltje vals was.  Maar als ik 'Lappie' mag gerust stellen...we zijn meer gewoon in de kleuterblok.  Vraag maar aan juf Anne en juf Ilse.







Nog een laatste foto en
één ding weten we nu zeker .. de kleuters genoten van elk moment ! 

Na afloop kregen alle kleuters een suikerwafel en een chocomelk.  En smaken deed het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten