donderdag 21 januari 2016

21 januari 2016

We zitten deze morgen rustig in de klas tot we opeens opgeschrikt worden door luide kreten die uit de tweede kleuterklas komen.  Nieuwsgierig als ik ben, wil ik toch wel weten wat er aan de hand is.  Ik sluip naar de overkant van de zaal...
En wat zie ik...


Jurre is jarig en heeft heel wat lekkers meegebracht.  Ideaal voor mijn kleuters, een lekker hapje voor hen terwijl ik mijn verhaaltje vertel...


Ik voeg meteen de daad bij het woord maar ik stuit op hevig protest.  De kleuters van de tweede kleuterklas gaan hier niet mee akkoord.  En kan je ze ongelijk geven?
Met mijn staart tussen de benen en zonder snoep druip ik teleurgesteld af ;)

Deze middag had ik een klein 'akkefietje' met juf Tania.  Tijdens het updaten van onze blog verloren we allebei de verbinding met internet.  Maar aangezien ik altijd flink en braaf ben, besloot het internet toch eerst terug met mij verbinding te maken, wat mij ook maar logisch lijkt.  En dat kon juf Tania niet hebben.  Uit colère wil ze haar computer uitschakelen maar ze had precies haar brilletje niet op...
Juf Tania, het knopje zit aan de linkerkant van de computer en niet rechts!

 

3 opmerkingen:

  1. Tja.. ons Taniatje is nu ook geen ICT wonder.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit heeft niks met mijn ict-talent te maken. Misschien best eens contact opnemen met proximus !

      Verwijderen
  2. Wat heeft proximus daarmee te maken? Juf Anne, ik moet je gelijk geven, duidelijk geen ICT wonder ;)

    BeantwoordenVerwijderen